Binnenkort start de Duurzame Wijk Driebergen – Noord. Verduurzamen en energie besparen doe je niet zo maar eventjes, dus helpen bewoners en gemeente elkaar. Doe mee en bespaar op jouw energie. Meld je vandaag nog aan voor de bewonersbijeenkomst!
Op deze avond maken we nader kennis met elkaar, delen we onze verwachtingen en doen we een eerste verkenning waar u behoefte aan heeft. Tijdens een tweede bijeenkomst werken we deze eerste verkenning verder uit naar concrete activiteiten.
In verband met de zaalreservering horen we graag of u op 19 november aanwezig bent. Aanmelden kan tot uiterlijk 17 november via de onderstaande knop.
Aanmelden
Over het platform Toegankelijkheidsverklaring
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.