Full-service, inclusief het ontwikkelen van content (tekst en beeld) en de productie van alle benodigde communicatiemiddelen online (web) en offline (print)
Kernwaarden hierbij zijn: samenwerken vanuit goed partnership, creativiteit, vakkennis, flexibiliteit, goed projectmanagement en altijd op zoek naar meerwaarde voor hun relaties.
Hun partnership met Campus Landgoed Zonheuvel heeft hun duurzame visie versterkt. Daarbij heeft de marktvraag van hun klantrelaties daar ook aan bijgedragen.
deHoop&Koning heeft t.a.v. duurzaamheid het volgende geregeld:
- Ca. 85% van hun klantrelaties zijn gevestigd in de directe regio waardoor minder CO2 uitstoot vanwege de korte reisafstand bij klantbezoeken;
- Zij promoten, drukwerk op landbouwafval te drukken en minimaal op FSC gecertificeerd papier;
- Zij geven een boom cadeau bij bestellingen van drukwerk, die bijdragen aan een beter klimaat voor mens én dier;
- deHoop&Koning neemt actief deel aan het lokale Duurzaamheidsfestival Heuvelrug;
- Zij volgen nauwlettend SDG House Utrechtse Heuvelrug waarvoor zij de 17-SDG borden op Campus Landgoed Zonheuvel ontwikkeld hebben.
Toekomstplannen duurzaamheid
- Genoemde activiteiten ten aanzien van duurzaamheid uitbreiden en intensiveren;
- Actiever communiceren over duurzaamheid op hun eigen website en in gesprekken;
- Actief betrokken blijven de reeds aangesloten lokale klimaatpartners;
- Collega ondernemers stimuleren ook lid te worden.
Boodschap – tips
Ga in gesprek met Wim en Bert en onderzoek en ervaar wat zij voor jou en of jouw organisatie kunnen betekenen bij het ontwikkelen van Duurzame communicatiemiddelen.
Leuke bijkomstigheid voor je bezoek is dat zij werken vanuit het fraaie Maarten Maartenshuis op Campus Landgoed Zonheuvel, Amersfoortseweg 98 in Doorn.